Lulu femme nue
Following a botched job interview, Lulu decides not to return home, leaving her husband and their three children in the lurch. She steals a few days of freedom for herself, alone, on the coast, where she crosses paths with a variety of people who are at the edge of the world.
Lulu femme nue is one of auteur Sólveig Anspach’s upbeat and intimate portraits of lives on the margins. A hasty decision to leave her life behind triggers internal struggles but beautiful encounters for a deflated, but soon-to-be reinvigorated woman, played with subtle warmth by Karin Viard.