Lyubvi ne byvaet?
Katya is completely disappointed in men, and Sasha can’t live a day without a new woman. Chance made them neighbors who couldn’t get along. Deciding to reform the self-confident womanizer, Katya uses all means to turn his life into a living nightmare.