Ma femme est formidable
Raymond Corbier, a sculptor, has a wonderful wife, Sylvia, whom he adores. To save a passionate admirer who simulates suicide because she does not respond to her advances, Sylvia, an irreproachable wife, is forced to lie for the first time to Raymond.