Madame
Exploring loneliness and inevitable change with quiet, poignant insight, Halit Refiğ’s elegy to fading era finds its soul in Yıldız Kenter’s stirring performance. As a woman confronting personal and societal loss, the actor imbues the film with a dignity that lingers long after the final scene.