Magallanes
A struggling taxi driver, once a soldier, receives help from his former superior officer. A woman from his army days unknowingly reveals something that alters his perspective.
A pulsating political thriller unravelling in the streets of Lima, Magallanes reveals the country’s power play and social injustice in which a man’s past is closely tied to Peru’s recent history. A gripping story of redemption carried by astounding performances and an escalating sense of suspense.