Magic Farm
Things get weird in Amalia Ulman’s kaleidoscopic film, a colorful comedy of errors and an imaginative send-up of millennial media. Starring Simon Rex and Chloë Sevigny, this story of a frantic search for an internet sensation is electrified by wit, subversion, and distinctively fluorescent style.