Mainstream
Dopamine hits glitch in Gia Coppola’s second feature, an electrifying satire of Los Angeles fame-grabbing for a YouTube moment. As a video-star sensation doing dubious tricks for the likes, Andrew Garfield whizzes what’s fake and what’s real into a performance that steals an extremely online show.