After Mohan kills his jilted sister’s ex-boyfriend, he turns to the blind Major Chandrakanth (Sundarrajan) for sanctuary. But when the major’s own policeman son is assigned to the case, will he arrest his own father for harboring a fugitive?
The astounding success of this drama led to lead actor Sundarrajan becoming known as Major Sundarrajan for the rest of his career. Featuring the one and only Jayalalithaa, this tale of moral dilemmas gets its remarkable authenticity from its strongly etched characters and crisp performances.