Malaventura
With a patient, 9-minute opening shot Malaventura starts as it means to continue: this slice-of-life, minimalist drama situates its protagonist in their everyday urban environment and asks us not to look away. An excellent debut from Michel Lipkes, an impressively sobering, existential experience.