Mammas: Hamster
Sentimentality, be damned: the killer females of this rodent order are merciless when it comes to newborns. Slipping out of prison uniform and into a furry onesie, our informative host discerns the strengths and shortcomings of a new litter with pragmatism—and an appetite for whichever is the runt.