Toad
Save for red lipstick, Isabella Rossellini besmirches her glamor to become toadlike in this mud-colored installment. Pregnant with playful physical humor, the performance of froggy fornication between two sumo-suited actors heaves its suggestive, unforgettable way to creamy goo and comic ecstasy.