Mammuth
On the eve of his retirement, a slaughterhouse worker learns that in the course of his chaotic career, six employers “forgot” to declare him, leaving him without a pension. Prodded by his wife, he gets on his old 70s motorbike, a “Mammuth” worthy of its name, and sets off in search of his pay slips.