Marilyn Monroe: The Final Days
Featuring several first time interviews with the people surrounding Marilyn Monroe at the end of her life, behind the scenes archives and the assembled footage from her last film Something’s Got to Give (1962), that AMC had restored and edited to 37 minutes showing what could have been.