Mariner of the Mountains
Following his Cannes win for The Invisible Life of Euridice Gusmão, Karim Aïnouz returns with this intoxicating blend of travelogue, affective memoir, and personal memento mori. A poignant exploration of displacement and identity, Mariner of the Mountains shimmers with feelings of loss and longing.