Meek's Cutoff
After the discretion of Wendy and Lucy Kelly Reichardt surprised us with her own take on the Western genre: intensely focused, fascinatingly observant, and loaded with portent. It continues Reichardt’s rich partnership with Michelle Williams, but it is Bruce Greenwood as Meek who steals the show.