Eschewing traditional storytelling for a kind of visual stream of consciousness, this second feature by Tim Sutton is a lyrical portrait of the titular city’s blues scene. Drawing comparison to the work of Terrence Malick and David Gordon Green, Memphis is a spiritually haunting study in artifice.