Men on the Verge of a Nervous Breakdown
Seven men, all city-dwellers aged between 17 and 70, with nothing in common apart from the fact that they are all on the verge of a nervous breakdown, meet up at a lonely station for an unusual course in the wild that is supposed to get them back on their feet.