Mermaids
In 1963, the unconventional Mrs. Flax and her daughters—teenage Charlotte and young Kate—arrive in smalltown New England. Mrs Flax is prone to moving her family somewhere new whenever a romantic relationship ends. But could the arrival of kind-hearted Lou lead to a permanent stop for the family?
Juxtaposing the bewildering experience of newfound desire with the proud sensuality of adults, Mermaids portrays coming of age as a lifelong adventure. Come for Cher’s glamorous sass and Winona Ryder’s hilariously raunchy internal monologue; stay for Bob Hoskins’s radiant charm.