Midnight Cowboy
When Joe Buck, a good-looking, naïve Texas “cowboy,” makes his way to the Big Apple to seek his fortune, the only wealth he finds is in the friendship of Ratso Rizzo, a sleazy, small-time con man with big dreams. Living on the tattered fringe of society, the two outcasts develop an unlikely bond.