Featuring the real life couple Jaya and Amitabh Bachchan, Hrishikesh Mukherjee’s Mili is gentle reminder to let the hope within overpower the despair. The lead protagonists, a terminally ill yet exuberant woman and a dejected, brooding man, beautifully balance each other like yin and yang.