Mimaroğlu: The Robinson of Manhattan Island
An extraordinary audiovisual experience that portrays a pioneer in the field of electronic music using analog tapes and old recordings. This subversive documentary about music, love, and immigration captures the authentic life of an expat couple living in New York in a politically charged era.