Mine
Mine is married to station chief Cemil; at the same time, the entire town attracts the attention of men is a beautiful woman. Mine, exposed to the jealous gaze of the women around her, feels alone and unhappy in her marital life. When Ilhan, the only friend, comes to town, everything changes.
Atıf Yılmaz delves into the moral contradictions of a rigid society, unraveling its hypocrisies with striking compassion. Türkan Şoray’s transformative performance captures a woman’s quiet defiance, embodying resilience and rebellion against an unforgiving world.