Maggie (21) and Klaus (45) are touring in Germany in a camper and they seem to be lovers despite their age difference. However, at a camping site Maggie shows some affection for another man. The unavoidable conflict escalates fatally.
Detlef Bothe, the German actor who wrote, directed and produced this intense but riveting film, co-stars with up-and-comer Leni Wesselman, together actualising this complicated, claustrophobic psychosexual relationship drama that swiftly develops into a powerful thriller.