Mirai
When four-year-old Kun meets Mirai, his new baby sister, his world is turned upside down. Kun becomes increasingly jealous of baby Mirai… until one day he storms off into the garden, where he encounters strange guests from the past and future – including his sister Mirai, as a teenager.
The first animated Japanese feature to get a world premiere at Cannes, Mirai is an intimately heartfelt and enchanting look at sibling rivalry. Mamoru Hosoda and his team capture the beauty and challenges of childhood: a time when everything is fresh, confusing, and sometimes hard to reconcile.