Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
Teenager Jacob follows clues that take him to a mysterious island, where he discovers the crumbling ruins of Miss Peregrine’s School for Peculiar Children where he discovers that its former occupants were far more than peculiar; they possessed incredible powers. And they may still be alive.