Mister John
After discovering his wife’s infidelities, Gerry leaves London to sort out his deceased brother’s estate in Singapore. In this new world of opportunity, Gerry starts to slip into his brother’s life but soon must choose between becoming his alter ego, or returning to face his failing relationship.
From Irish filmmaking duo Christine Molloy and Joe Lawlor (Helen; Rose Plays Julie) comes another distinctive feature of breathtaking tactility. Shot on location in Singapore, and with a brilliant lead in Aidan Gillen, Mister John is a magical examination of loss that tingles with eerie suspense.