Mobile Home
After having broken up with his girlfriend and left his job, Simon has come back to his small hometown in the countryside, where he meets up again with his old friend Julien. The two 30-year-old, unemployed and idle men decide to reinvest in an old dream from their teenage years: hitting the road.