Moments Like This Never Last
A notorious figure of New York’s post 9/11 underground, Dash Snow ignited a new counterculture movement as his graffiti, art, and photography catapulted him to global renown and art stardom.
A graffiti artist and prolific photographer, Dash Snow used the streets of pre-9/11 NY as his canvas. Vividly capturing his decadent scene through intimate home movies and insider testimony, Cheryl Dunn’s beautifully edited portrait is at once a vital time-capsule and a spirited ode to outsider art.