Tony is admitted to a rehabilitation center after a serious ski accident. Dependent on the medical staff and pain relievers, she takes time to look back on a turbulent relationship that she experienced with Georgio. Why did they love each other? Who is this man that she loved so deeply?
French actor Maïwenn followed up her widely-acclaimed Polisse with this domestic drama about the ups and downs of adult relationships. A detail-driven, elegantly shot story that will capture you from the first frame to the very last one. Winner of Cannes’ Best Actor prize for Emmanuelle Bercot.