More
German student Stefan hitchhikes to Paris seeking a break and some freedom. There he meets the free-spirited American Estelle. Instantly drawn to her, Stefan follows her from Paris to Ibiza, where she introduces Stefan to many pleasures, including introducing him to drugs, and ultimately heroin.
The sun-drenched island of Ibiza acts as the dramatic backdrop to Barbet Schroeder’s cult debut feature. A late 60s tale of hippy hedonism, heroin addiction, and infatuation, More stars the incomparable Mimsy Farmer as a bohemian femme fatale and features a flawlessly hazy score by Pink Floyd.