More Than Ever
Hélène and Mathieu have been together for many years and live a happy and hectic life in Bordeaux. When Hélène becomes seriously ill, she is faced with an existential decision and decides to travel alone to Norway to seek peace—an act that will test the strength of their love.
Desire to live free, whatever the sacrifice, lies at the heart of Vicky Krieps’s star persona. In a performance that is as bracing as glacial water on tender skin, she channels that longing feeling into Emily Atef’s crystalline story of acute illness, lost intimacies, and the kindness of strangers.