Mossane
Mossane is a beautiful 14 year old girl from a rural Serer village, beloved by many including her own brother and Fara, a poor university student. Although she has long been promised in marriage to the wealthy Diogaye, Mossane defies her parents’ wishes and falls in love with Fara.