Mother, Couch
Giving imaginative weight to emotional baggage, this uniquely surreal comedy upholsters disaffection in off-yellow tones and deadpan humor. Brilliant performances from an all-star cast—Ewan McGregor, in particular—bring captivating poignancy to an absurdist allegory of how family ties fray and mend.