Mountain Pass
When the car of Georges, a Parisian architect, breaks down on the motorway, he is helped by Serge, a mechanic and garage owner, who lives in a remote Jura hamlet. The two men develop an unexpected friendship and live a few days together before Georges finally resumes his ordinary life.