My Aunt
Halit Refiğ captures a timeless innocence in this elegantly wistful Turkish classic, scripted by Ümit Unal. As the film explores a whimsical Yeşilçam-inspired world and a sweet escape from traditional female roles through a child’s gaze, Müjde Ar creates an iconic character.