My Fat Arse and I
In this surreal and unexpectedly funny look at body image, Yelyzaveta Pysmak adopts jagged, fluctuating lines and comically exaggerated fantasy elements to capture the delirious distortions of dysmorphia. A tongue-in-cheek animation that doesn’t buckle under the weight of society’s expectations.