My Friend Larry Gus
In May 2010, Pananagiotis, a student and ambitious musician, gets the chance to record an album for an American label. He drops his studies in Spain and returns to Greece to make music under the pseudonym Larry Gus. Years later, his good friend Vasilis Katsoupis decides to shoot a film about him.