My Friend Victoria
An 8-year-old black child named Victoria is taken in for a night by the wealthy, white, well-intentioned family of one of her schoolmates. The experience haunts her for years to come, shaping her desires and offering a mirage of privilege that she dreams of but finds impossible to attain.