My Joy
The tale of truck driver Georgy. Georgy leaves his home town with a load of goods, but he is forced to take a wrong turning on the motorway, and finds himself in the middle of nowhere.
After establishing himself as a documentarian, Belarusian filmmaker Sergei Loznitsa made his acclaimed (and Cannes-selected!) narrative debut with My Joy—a harrowing odyssey through post-communist Ukraine.