My Life as a Dog
When his mother falls terminally ill, the twelve-year-old Ingemar is sent to the countryside to live with his uncle. Once there, he finds refuge from his misfortunes and an escape from his turbulent home life as the rural town brings adventure, eccentricity, and friendship with the tomboy Saga.