Lisa, once a brilliant playwright, no longer writes, and lives with her family in Switzerland—though her heart remains in Berlin. When her twin brother, Sven, a theater actor, suffers from a leukemia, the relationship between them becomes closer as Lisa reflects on her desire to be creative again.
A deeply compassionate sibling drama that swept the board at the Swiss Film Awards, this intimately observed tale of terminal illness swerves cliché at every turn. Boasting a pair of superb performances from Lars Eidinger and the inimitable Nina Hoss, My Little Sister is a tender, understated gem.