Mystère à la Sorbonne
Victoire Missonnier, a law student at the Sorbonne, is charged with murder. Desperate, Victoire turns to Cesar Garbo, a criminal law professor, for help. Accompanied by two student assistants, they attempt to track down the atypical career of the victim, a distinguished professor at the Sorbonne.