Mystery
Lou Ye takes aim at a range of traditional machinations in this dense, deceptive thriller of infidelities, class divisions, and murder. Deftly balancing the titular enigma with an arresting melodrama, Mystery is engrossing political filmmaking with an enveloping emotional core from start to finish.