Narco Cultura
A festival favorite, Shaul Schwarz’s harrowing, high-wire documentary stares straight down the barrel of a gun, onto a subculture that got way out of control. An explosive look at the Mexican drug wars through the unique musical lens of the narcocorridos. Be warned, it’s impossible to look away.