Necropolis Symphony
Deodato works as a gravedigger in São Paulo. His routine changes when an officer from the funerary bureau arrives. To maximize profits, they must remove human remains from certain graves in order to put them back on the market. Strange events make them think twice about tampering with the dead.
With this creative critique of urban renewal, Juliana Rojas (Hard Labor, Good Manners) cemented herself as one of the most distinctive voices in contemporary Brazilian cinema. Set within a São Paulo cemetery, the unforgettable Necropolis Symphony proves a thrillingly inventive horror-musical.