Neige
In Paris’ Pigalle, Anita, a barmaid with a big heart, lives among dealers and police. When Bobby, a young heroin dealer she cared for, is killed by the police, a shortage hits the neighborhood. Anita becomes involved in the drug network to help the users around her survive the crisis.