New Jerusalem
Between this and Kelly Reichardt’s Old Joy, Will Oldham was for a moment the face of male bonding in independent American cinema. In Rick Alverson’s empathetic film about the emotional aftereffects of serving in the war on terror, his amiably, comically persistent character hammers home tenderness.