After attending a wedding on a steamboat traveling down the river Spree, three friends from Hamburg become stranded in a newly reunified Berlin. They begin a restless odyssey through the wastelands of a metropolis wavering between an unpredictable future and a lingering past.
Whether passing monuments to endings or ceremonies to new beginnings, Pia Frankenberg’s charming characters move with lightness and freedom. Breezily apace with a Berlin newly unburdened of the Wall, the director’s third feature has a liberated stance on narrative, capturing a capital in flux.