Night Journey
Kavur’s Night Journey deftly obliterates the boundary between concrete reality and the nebulous psyche. An introspective odyssey into artistic solitude, the film navigates through an eerie ghost town, painting a tableau of memory and landscape that reverberates with the echo of personal history.