Night Train to Terror
God and Satan, on a train bound for Las Vegas, have some important business to do. They must determine the fate of three mortals: a man hypnotized into an organ-harvesting scheme, a woman seduced into joining a masochistic cult, and a devout Catholic on a mission to destroy the Antichrist.